ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ!!

Σήμερα τελείωσε η ηχογράφηση του δίσκου μου και τον πήρα στα χέρια μου. Ειλικρινά θέλω να πώ μέσα απο την καρδιά μου ενα μεγάλο ευχαριστώ στον Τάσο ζαφειρίου που έφτιαξε το τραγούδι σου φωνάζω! Που πήρε ενα απο τα αγάπημένα μου τραγούδια και τους έδωσε πνοή. Το αποτέλεσμα ειναι πολύ παραπάνω απο τις προσδοκίες και τις δικές μου και της δισκογραφικής σε ευχαριστώ πολύ λοιπόν φίλε Τάσο! Την παρασκευή θα το ακούσετε όλοι απο το αποκλειστικά απο το κανάλι μας στο youtube και δευτέρα απο τα ραδιόφωνα! να είστε όλοι συντονισμένοι και να βάλετε την ένταση στο τέρμα γιατι μονο έτσι ακούγεται αυτο το τραγούδι! Μαζί του θα ανέβει και το τραγούδι υπομονή! Σας ευχαριστώ όλους όσους με βοηθήσατε να κάνουμε πραγματικότητα ειδικά αυτο το τραγούδι. Αν μιλήσει λίγο οπως μιλάει στην δική μου καρδία και στην δική σας τότε θα τα έχω καταφέρει πραγματικα. Ευχαριστώ το Θεό που επέτρεψε όλο αυτο να γίνει πραγματικότητα, ευχαριστώ τον Ακη τον Δενδρινό που πίστεψε στα τραγούδια και στην φωνή μου περισσότερο απο μένα! Ευχαριστώ τον Π.Στέφανο που με στήριξε! Ευχαριστώ όλους εσάς που ταξιδέυεται αυτες τις δύσκολες μέρες με την φωνή και τα τραγούδια μου! Ο θεός να σας ευλογεί!


ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΟΥΚΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου